Hva ønsker du at folk skal tenke om bedriften din? Personlig trener Mari Aurora ønsket et røft, men humørfylt uttrykk.

Når vi snakker om merkevarebygging er det fort å tenke at dette er bare noe som gjelder firmaer med millionbudsjetter avsatt til store reklamekampanjer. Men å bygge merkevare er like viktig også for små bedrifter.

Helt enkelt er en merkevare hvilke assosiasjoner du som forbruker sitter igjen med etter å enten ha besøkt, lest om eller hørt om bedriften. Merkevaren hjelper deg med å skille deg ut fra konkurrentene og få frem det som er unikt med bedriften.

Mari Aurora heter bedriften. Det er henne som personlig trener og et unikt treningskonsept med gårdstrening, som er kjernen i virksomheten. På vinteren foregår treningen innendørs på låven. Her tar man i bruk alt når man trener; melkespann, kjettinger, motorsager (!) og til og med traktoren fungerer bra til å trene med.

Mari Aurora er et enkeltmannsforetak og skal bygge ut treningskonseptet dette året. Oppdraget var å bistå henne med bilder til ny nettside og annet markedsmateriell. Det er mange som er personlige trenere og som tilbyr forskjellige treningsopplegg. Derfor er det viktig å skille seg ut og få frem hva som er unikt. I dette prosjektet var det viktig å bygge merkevaren rundt bedriften Mari Aurora, med henne som personlig trener, og få fram det helt spesielle hun har med sitt treningsopplegg. Resultatet ser du under.

Les også hvordan jeg bistår bedrifter til bedre bilder av seg selv: Er virkelig alle ansatte hos deg fotomodeller og skriver flytdiagrammer på  glassvegger med spritusj hele dagen?

Følg meg gjerne på Facebook og Instagram for å få flere historier bak kamera!


Likte du innholdet?
Meld deg på mitt nyhetsbrev

Få gratis guide til bedre hverdagsbilder som velkomstgave når du melder deg på mitt nyhetsbrev! Jeg sender ut nyhetsbrev med  tips, inspirasjon og gode tilbud hver måned. Du kan når som helst melde deg av.